Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину

Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину
Самоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантинуСамоосвіта та професійний розвиток вчителя інформатики та християнської етики під час карантину

Пандемія коронавірусу поставила перед кожним українським учителем дуже багато запитань, а отже, і завдань, які слід вирішити! Тому всім учасникам навчально-виховного процесу довелося опановувати вміння працювати з різноманітними новими сервісами.
Міністерство цифрової трансформації України на сайті проєкту “Дія” надало вільний доступ до навчання цифрової грамотності усім охочим.
Цим шансом скористалася вчитель інформатики НВК “СЗШ№2-гімназія” Ірина Монастирська, яка успішно пройшла навчання, за що отримала відповідні сертифікати. Крім того, взяла участь у Антикризовому національному онлайн-EdCamp, який тривав 5 днів, прослухавши декілька тематичних вебінарів. На основі набутих навичок створила практичний посібник для ознайомлення з інструментами дистанційного навчання, який доступний за посиланнями: https://drive.google.com/open?id=1cb1xgpBUd1SG-UUHq-87-v2OMWYmLzgr або https://drohobych-rada.gov.ua/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%83-%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%BC/

Поділитись цим: