Адаптація учнів 5-х класів

CC829A52 0072 452D 95EC 37AA26E8A464

CC829A52 0072 452D 95EC 37AA26E8A464Практичний психолог НВК СЗШ№2-гімназія Сокольник Людмила Анатоліївна протягом тижня проводила психодіагностичне дослідження адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання в середній школі. Для цього використовувалась методика Визначення особистісної адаптованості школярів€ (А. В. Фурман) та анкетування класних керівників. Усім відомо, що перехід учня з початкової школи до школи другого ступеня супроводжується низкою специфічних проблем, що потребують особливої уваги.

Складність цього періоду зумовлена насамперед сукупністю психофізіологічних та особистісних змін, які відбуваються у внутрішньому світі дітей на межі 4 і 5-го класів. До того ж, нові умови навчання в середній школі ставлять більш високі вимоги до інтелектуального розвитку учня, підвищують темпи навчальної діяльності. Усе це викликає напруження психіки адаптації. Якщо вчасно виявити дезадаптованих дітей, які важко пристосовуються до нових умов навчання в середній школі, то можна попередити можливі негативні явища на даному етапі розвитку особистості школяра: полегшити процес адаптації, уникнути стресів, негативних переживань, надмірних емоцій, конфліктів та погіршень фізичного здоров’я, яке залежить від стану психіки дитини, що можуть виникнути в подальшому процесі навчання. Отож, за результатами даного дослідження заплановано корекційні групи для покращення перебігу адаптаційного періоду, розвитку пізнавальної сфери, формування ефективного спілкування в колективі.

78054171 D262 4450 8546 D75D7C9ABF6C

F66B8BE0 1FCD 4FBE B10D B5C956921C83

Поділитись цим: