Всі ми різні і до кожного необходно підбрати свій ключик

DSC 7589 640x426

DSC 7589 640x4264 квітня 2017р. у НВК «СЗШ №2-гімназія» відбувся міський семінар для педагогів початкової школи на тему: «Роль провідної сенсорної системи у забезпеченні індивідуалізації навчально-виховного процесу». Запрошені гості  мали змогу не лише дізнатись, що таке сенсорна чи репрезентативна система (репсистема), її види та вплив на сприймання і запам’ятовування інформації, але й взяти участь у наочних заняттях з використанням методів, запропонованих автором даної теорії.

Семінар складався з чотирьох блоків:

І блок.  Практичний психолог Кулигіна В.О. провела тренінгове заняття «Сенсорна інформація та аналізатори», мета якого –  ознайомити присутніх із  різними  типами репсистем, притаманних школярам початкових класів, та методами роботи з ними. До речі,   педагоги на практиці мали змогу визначити власний тип сенсорного сприймання, виконуючи цікаві завдання.

ІІ блок. Це знайомство з  інтерактивними методами навчання, що орієнтовані на персоналізацію  підходу до роботи з учнями. Вчитель початкових класів  Коцкулич Л.Я. провела  урок української мови з учнями 2-Г класу, на якому діти складали речення, ставили у них розділові знаки тощо. І все це об’єднувалось однією темою: життя і творчість нашого видатного земляка Івана Франка. На завершення заняття усі  отримали сувенірні закладки для підручників з портретом Каменяра.

ІІІ блок. Це зразок так званої «музейної педагогіки», коли  діти навчаються, подорожуючи та торкаючись тих речей , про які говорить вчитель. Саме така виховна година на тему «Подорож у давню українську хату» була проведена вчителем Возняк Г.В. з учнями 2-А класу, а допомагали їм в цьому вчитель історії Байдацький О.А. та вчитель української мови і літератури Мількович М.М. Діти побували у капличці та шкільному музеї-хатині, де ознайомились із частиною нашої багатої культури, звичаями та традиціями українського народу.

ІV блок.   Заступник директора з навчально-виховної роботи Болюк Р.С. провела урок українського літературного читання з 4-А класом, під час якого, окрім звичних завдань, притаманних таким урокам, учні особливо активно користувались можливостями сучасних технологій:  виконували завдання на інтерактивній дошці. Урок пройшов динамічно, діти показали свої вміння користуватись новітніми технологіями, охоче відповідали на запитання, змінюючи види діяльності,  виконували різні вправи, які спонукають  до залучення всіх видів репсистем.

Загалом, семінар був організований та проведений на високому професійному рівні і дав змогу педагогам початкових класів Трускавця поповнити свою скарбничку знань новим досвідом.

{gallery}Seminar{/gallery}

Поділитись цим: